سینا و دیگران

Everything

Wednesday, October 05, 2005

i-mate JasJar


وقتی یک کمپانی با 3 سری محصول در چند سال متوالی، هم خریدار را جذب می کند، هم رقیب را عصبانی و متعجب، و البته منتقدین هم راضی نگه می دارد، به قدرت و نوع آوری آن باید ایمان آورد.سال 2005 آی میت 2 مدل جدید کامپیوترجیبی و 2 مدل گوشی هوشمند به بازار فرستاد. سه مدل از مواردی که گفتم اصلاح شده و برروز شده محصولات سال 2004 هستند و تنها یک مدل ابتکار جدید و چشمگیر بهمراه داشته و از نسل سوم می باشد و آن آی میت JasJar است که به مختصر در موردش توضیحاتی می دم .
آی
-
آی میت در سال 2004 کوچکترین کامپیوتر-تلفن جیبی جهان(jam) را تولید کرد و با استقبال بسیار بالایی مواجه شد، چیزی که شاید حدسش را می زد ولی تا به این حد هم انتظار نداشت. از سوی دیگر آی میت فقط صاحب کوچکترین نبود، بلکه بزرگترین و مجهزترین و کامل ترین کامپیوتر-تلفن جیبی (سلطان و رییس تمامی آنهاPDA2 ) هم ازآن او بود. من فکر کنم اینJasJar اومده که هر دو طیف مشتری ها را راضی کنه. کسی که بدنبال کامل ترین و کوچکترین هستش. از هر نظر ارضا کننده است و طراحی کم نظیرش چشم نواز.
-
•سی پی یو: 520MHzاینتل Bulverde
•حافظه داخلی: 128 مگابایت
•حافظه جانبی: 64 مگابایت (SDRAM)
•نرم افزارهای جانبی موجود در دستگاه : eTrust Antivirus, Skype
•ابعاد: 25 * 127.7 * 81 میلیمتر
•سایز نمایشگر: 3.6 اینچ
•دوربین: متاسفانه پیشرفتی نداشته و همچنان 1.3 مگاپیکسل. البته JasJar بعلت اینکه از نسل سوم موبایلها هستش، دو دوربین برای سهولت در استفاده از تلفن تصویری داره.
•وزن: 285 گرم بهمراه باطری
•قیمت: 550 پوند، در امارات 4300 درهم(حدود 1170 دلار)
-
برای اینکه اطلاعات کامل تری از JasJar بدست بیارید، اینجا را کلیک کنید، چون اگه من بخوام تمام اطلاعات را در اینجا بگم، فکر کنم 2 صفحه ای بشه.
---
منبع : Itiran v2.0

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

سلام دوست عزيز من لينك شما را داخل وبلاگم ناظرحضرت گذاشتم فقط اگر ممكن هست متن لينك من رو فقط كلمه ناظرحضرت بگذاريد با تشكر
باي
امير
www.nazerhazrat.mihanblog.com

9:32 AM  

Post a Comment

<< Home