سینا و دیگران

Everything

Saturday, October 08, 2005

خداحافظی با کارت های اينترنت

به لطف سرويس هاي هوشمند شبکه تلفن ثابت، مشترکان اين شبکه - فعلا در تهران - مي توانند از شماره هاي مستقيم اتصال به اينترنت استفاده کنند. به اين ترتيب شما با گرفتن يک شماره و بدون نياز به نام کاربري و پسورد به اينترنت متصل مي شويد و هزينه اين تماس ها نيز روي قبض تلفن شما محاسبه خواهد شد. هم اکنون شرکت ندارايانه اين سرويس را با دقيقه اي 5 تومان ارايه مي دهد که قيمت ساعتي آن با قيمت کارت هاي اينترنت آن شرکت چندان تفاوتي ندارد. اگر مي خواهيد امتحان کنيد همين الان با شماره ٩٠٩٢٣٠٣١٣١ و خالي گذاشتن جاي نام کاربري و پسورد به اينترنت متصل شويد. فکر مي کنم اين سرويس به تدريج مشکلات کارت هاي اينترنتي و دعواي هولوگرام و ... را نيز کاملا حل کند و شايد اين آغازي بر پايان کارت هاي اينترنتي هم باشد.
-
منبع : Itiran v2.0
---
ليست شماره تلفن ساير شرکت ها از اين قرار است..نکته اينکه قيمت هيچ کدوم فرقی نداره و همون ساعتی 300 تومان است
که البته فقط هزينه اتصال به اينترنته و هزينه اشغالی تلفن جداست.
-
افرانت : 9092303435
9092303334

.
سپنتا : 9092303200
.
ارمغان : 9092303839

2 Comments:

Anonymous پیشگو said...

سلام
واقعاً که کارتهای هوشمند تلفن عالی هستند... مرسی از اطلاع رسانی خوبتون.

در ضمن من هم آپ کردم، خوشحال میشم بهم سر بزنید.

12:00 AM  
Anonymous پیشگو said...

سلام
من بنا به دلایلی که میدونی احمالاً دیگه وبلاگم رو پینگ نمی کنم ولی الان آپ کردم ....

2:32 AM  

Post a Comment

<< Home