سینا و دیگران

Everything

Monday, April 04, 2005

پايان خوشی ها


بيخد نميگن هر خوشی يه دورانی داره و تموم ميشه..متأسفانه بايد بگم که ورژنTrial
يا همون آزمايشی برنامه Onspeed بطور کلی حذف شده و بنابرين فقط با خريد اين نرم افزار ميشه از اون استفاده
کرد و طبق معمول هم که ما ايرانی ها از اين حق محروميم..واقعا حيف شد هم از شر اين فيلترينگ
راحت بوديم هم انصافا سرعت اينترنت و خيلی بالا می برد..حالا ديگه تنها راهی که ميمونه استفاده از
پروکسی يا سايت های عبور از فيلتره..روش استفاده از پروکسی که در جاهای مختلف توضيح داده شده
ولی من چند تا سايت برای عبور از فيلتر اينجا ميزارم. اکثر اين سايت ها بعد از يه مدت بسته ميشن
و بايد دنبال جديد ها بود..يه نکته ديگه هم اينکه از طريق هيچ کدوم اينها نمي تونين وارد ارکات بشين
دليلش هم نميدونم چيه..برای ورود به ارکات فعلاً از اين آدرس استفاده کنين:http://www.orkutproxy.com
بعد از ورود به سايت هايی که اين پايين ميزارم کافيه که آدرس سايتی که ميخواين واردش بشين رو در
جای مربوطه وارد کنين وEnter رو بزنين..در ضمن اولی از همه بهتر و سریعتره.
---
---
---
---
اين گوگل ديگه پاک زده به سيم آخر..چه خبره 2 گيگابايت فضا برای جی ميل..من تو اين 1 سالی که Gmail
دارم حدود 10 مگابايتشو استفاده کردم يعنی صفر درصد!!! يعنی با اين حساب 200 سال ديگه فضام
تموم ميشه..اونم از لگوی نووزی گوگل که کلی حال داد به ايرانی ها (اينجا ببينين) ..خلاصه کلی حال
ميکنم من با اين گوگل..
دعوتنامه موجود است به شدت.
---

اينم خيلی باحاله..وبلاگ يه آلمانی که داره فارسی ياد ميگيره..اولشم نوشته ميدونم اگه فردوسی اين
فارسی را بخواند در گور به خود ميلرزد!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home